Translate

hétfő, július 20, 2015

Út javításban

Amint tudjuk, Kolozsvár ebben az évben Európai Ifjusági fővárosa. Leginkább ebben az évben vették kezdetét  az útmunkálatok és műemlékek rekonstruálása.

A napokban egyik ilyen útcán sétáltam amelyet éppen újítják és mível egy munkást sem találtam ottan eldöntöttem, hogy dokumentálom. Mível pár nappal ez útán még mindig nem láttam munkásokat, arra a következtetésre jutottam, hogy az alkalmazottak vakációra mentek egy kis ideig. De mégis, én nem tudhatom mi volt a szünet oka, lehet a harmincött fok feletti hőmérséklett miatt haza mentek, lehet nem volt anyag a javításhoz...

1. ábra
Bármi is történt a munkásokkal, sikerült (véleményem szerint) érdekes fotókat készítenem. Az 1. ábrán levő "jármű" azt bízonyítja, hogy a munka szünetel. De amint fetnebb írtam ez nem bosszantott, sőt ha lettek volna munkások nem hiszem, hogy könnyedén lefotózhattam volna ezeket a fotókat.

Ez csak egy pár kép a teljes albumból, én állíthatom azt rólluk, hogy a legjobbak az albumból de "Minden gazda csodálja saját kertjét." Tehát én rád bízom a választást és kérlek, hogy írd le nekem a véleményedet az "ABOUT" oldalon levő adatok közül egyikre.

Itt egy pár izesítő, remélem tetszik az album.





2.ábra
3. ábra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése