Translate

kedd, november 21, 2017

3D a látharáron | Újonnan 3D modelálásba is belevágtam

        Manapság a valoságot számos módon másolhatjuk, ott a fényképészet, a film, a színház és tovább is sorolhatnám.
Újonnan a 3 dimenziós képivilág lép az előtérbe és mivel én is a képi világgal foglalkozom elhatároztam, hogy én is belekezdek a 3D modellezés világába. Ahhoz, hogy egy tárgy 3D-s változata minél élethűbb legyen strukturákat kell hozzáadni a nyers végleges 3D-s felülethez, így ezzel az alkalommal egy pár srtukturát teszek közzé, amellyel késöbb társítok egy-egy végső projektel.
        Sok ember új dolgokat probál ki ha szabadságon van és nincs mit tegyen, vagy csak egyszerűen unatkozik. Én akkor kezdek valamilyen dologba, amikor a leendő legtöbb dolgom van. A 3D modellezésel augusztusban kezdtem el dolgozni, az első projekt az első kamerám modelálása ami első látásra nehéznek tünt a részletek miatt de ugyanakkor komoly kihívást is jelentett ami nem jelentett hátrányt.
Szóval egy Canon Powershot A540-es kompakt kamera általam készített 3D-s verziójából töltök fel két fotót, mely a Termék menü alatt található.


Több fotó a honlapon: http://fmediart.wixsite.com/start/termek-fotok



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése